Wednesday, June 2, 2010

Ar-Rughaimy

First of all,akhirnye dpt jgk aku wat blog..hahaha...sbb ape aku wat blog...ha..aku pon xsure...
nk kate ikot trend..mcm2 trend skrg nih..tp mayb pengaroh rakan sebaya kot..yg penting aku boleh luah kn ape aku ske...bak kate org tue "yg dlm hati jgn simpan lame2 nnt memakan diri" (ntah ye ntah x...hahaha)...knape ar-rughaimy?..bg yg da tao dan xtao,aku ni adela darah arab sebelah mak..so mngikut kate sepupu aku dr YEMEN..Ar-RUGHAIMY adalah name keluarga aku...(pdhal aku xtao nk isi name ape..hahaha)...xkesah la yg pnting ade name...ape adehal..name je pon...

k..aku rase ckup utk intro...hahaha...

2 comments:

  1. aiseh...gua harap..ini belog sampai ke akhir hayat...tiada kedua, tiada ketiga..

    ReplyDelete
  2. hehehe...dlm nsihat ko tu boss...

    ReplyDelete